logo logo logo logo
тэлефон
+375 (17) 248-58-98
час працы
Пн-Чц 9:00-18:00 Пт 9:00-16:45

Агульная інфармацыя

Паважаны наведвальнік!

На нашым сайце прадстаўлена магчымасць грамадзянам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот на адрас дзяржаўнага прадпрыемства «ЖЭУ № 4 Цэнтральнага раёна г. Мінска»

Рэалізаваць дадзеную магчымасць можна праз рубрыку «Электронныя звароты».

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей грамадзян), і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў». (Спасылка) 

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Парадак разгляду электронных зваротаў грамадзян прадугледжаны Артыкул 25. Разгляд электронных зваротаў.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней за 1 месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

Згодна з арт.15 Закона, пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

Згодна з п.3 арт.25, водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме.
У адпаведнасці з артыкулам 20 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 №300-3 “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб” адказ Вы маеце права абскардзіць у адміністрацыі Цэнтральнага раёна г. Мінска.

Адрас: 220004, г. Мінск, вул. Мельнікайтэ, 6
Прыёмная: +375 17 302 75 10
Факс: +375 17 326 42 71
Электронны адрас: cen.obrgr@minsk.gov.by

Электронны адрас cen.obrgr@minsk.gov.by не выкарыстоўваецца для накіравання электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб. Рэалізаваць дадзеную магчымасць можна праз рубрыку “Электронныя звароты”
Графік працы адміністрацыі:
Пан. – Чц.: 8:45 – 13:00, 14:00 – 18:00
Пт.: 8:45 – 13:00, 14:00 – 16:45
Выходныя дні: сб. – Нд.

Партал рэйтынгавай ацэнкі якасці аказання паслуг арганізацыямі Рэспублікі Беларусь “Пакінуць адзнаку”

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім было накіравана электронны зварот.

АБ ПАРАДКУ ПАДАЧЫ I РАЗГЛЯДУ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ,
ВЫПАДКАХ ПАКІДАННЯ ЗВАРОТУ БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУТНАСЦІ

Грамадзяне Рэспублікі Беларусь маюць права на зварот у арганізацыі шляхам падачы пісьмовых, электронных або вусных зваротаў, а таксама да індывідуальных прадпрымальнікаў шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў.

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей грамадзян), і юрыдычных асоб разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў».

Электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных артыкулам 25 названага закона.

Адказы на электронныя звароты заяўнікам накіроўваюцца згодна з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”.

Электронныя звароты ў адміністрацыю Цэнтральнага раёна г.Мінска накіроўваюцца толькі з дапамогай рубрыкі «электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асобаў».

АБ ПАТРАБАВАННЯХ, ШТО ПРАД’ЯЎЛЯЮЦЦА ДА ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ

Электронныя звароты ў адміністрацыю Цэнтральнага раёна г. Мінска накіроўваюцца толькі з дапамогай рубрыкі «электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асобаў”.

Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў і (або) звестак, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з’яўляюцца: PDF / A, DOCX, DOC, RTF, TXT, ODT, ZIP, RAR, PNG, TIFF, JPEG, JPG.

Не будуць з’яўляцца электроннымі зваротамі і разглядацца па правілах, розныя смс-паведамленні, інфармацыя на форумах, створаных на сайтах дзяржаўных органаў і арганізацый, рубрыках “пытанне-адказ” і г.д.

Інфармуем, што пасля адпраўлення электроннага звароту заяўніку на электронны паштовы адрас павінна прыйсці апавяшчэнне: «Ваш зварот атрыманы і прыняты на разгляд».

АБ НАЯЎНАСЦІ У ЗАЯЎНІКА ПРАВОЎ НА ВОДГУК ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТА, НА АБСКАРДЖАННЕ АДКАЗУ АБО РАШЭННЯ АБ ПАКІДАННІ БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУТНАСЦІ І АБ ПАРАДКУ РЭАЛІЗАЦЫІ ТАКІХ ПРАВОЎ

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме.

Электронныя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі:

  1. звароты не адпавядаюць патрабаванням прад’яўляюцца да афармлення зваротаў, (артыкулы 25, і 12 Закона); (спасылка)
  2. звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  3. звароты ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку, калі заўвагі і (або) прапановы, унесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не адносяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці вырабляюцца (рэалізуюцца) імі тавараў, выконваемых работ, аказваемых паслуг;
  4. прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  5. заяўнікам пададзены паўторны зварот, у тым ліку занесенае ў кнігу заўваг і прапаноў, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  6. з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

Адказы на электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, якія носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), па рашэнні кіраўніка (ўпаўнаважанай службовай асобы) дзяржаўнага органа або арганізацыі могуць быць размешчаныя на інтэрнэт-сайце дзяржаўнага органа і іншай дзяржаўнай арганізацыі, без накіравання адказаў (апавяшчэнняў ) заяўнікам.

АДКАЗЫ НА ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ, ЯКАЯ НОСІЦЬ МАСАВЫ ХАРАКТАР

У выпадку, калі паступаюць у дзяржаўны орган, iншую дзяржаўную арганiзацыю электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар, адказы на такія звароты па рашэнню яго (яе) кіраўніка альбо асобы, ўпаўнаважанага ім ва ўстаноўленым парадку падпісваць адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа, іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

Усе правы забаронены «ЖЭУ № 4 Цэнтральнага раёна г. Мінска» 2022