logo logo logo logo
тэлефон
+375 (17) 248-58-98
час працы
Пн-Чц 9:00-18:00 Пт 9:00-16:45

Пералік адміністрацыйных працэдур

Дадатак да загаду ад 2017/04/13 № 44

Пералік адміністрацыйных працэдур, што выконваюцца дзяржаўным прадпрыемствам «ЖЭУ № 4 Цэнтральнага раёна г. Мінска» у адпаведнасці з Пералікам адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 № 200

№ п/п Найменне адміністрацыйнай працэдуры Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца Дакументы і (або) звесткі, якія прад’яўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
1 2 3 4 5 6 7
1.1. Прыняцце рашэння:
1. 1.1.5. аб пастаноўцы на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) стаяць на такім уліку

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходаў і маёмасці

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
2. 1.1.5-1. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якімі грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку павелічэння складу сям’і) мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па мету работы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) стаяць на такім уліку

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходаў і маёмасці

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
3. 1.1.5-2. аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якімі грамадзянін знаходзіцца на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і) мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па месцы працы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
4. 1.1.5-3. пра ўключэнне ў асобныя спісы уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па мету работы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя аяву

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходаў і маёмасці

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
5. 1.1.6. аб падзеле (аб’яднанні) чарзе, аб пераафармленні чарзе з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па мету работы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, сведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якiя прымаюцца на ўлік для паляпшэння жыллёвых умоў і (або) стаяць на такім уліку

дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, – у выпадку наяўнасці такога права

звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходаў і маёмасці

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
6. 1.1.7. аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па мету работы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян

 

бескаштоўна 1 месяц з дня падачы даведкі бестэрмінова
1.3. Выдача даведкі:
7. 1.3.1. аб стане на ўліку для паляпшэння жыллёвых умоў мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя па мету работы, службы, сельскагаспадарчая арганізацыя пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна у дзень звароту 6 месяцаў
8. 1.3.11. пра тое, што ва ўстаноўлены заканадаўствам для прыняцці спадчыны тэрмін спадчыннік карыстаўся спадчынным маёмасцю, прыняў меры да яго захаванню, апрацоўваў зямельны ўчастак, вырабляў бягучы рамонт і г.д. мясцовы выканаўчы і распарадчы орган, арганізацыя, якая ажыццяўляе эксплуатацыю жыллёвага фонду і (або) якая прадстаўляе жыллёва-камунальныя паслугі па апошнім месцы жыхарства, арганізацыя, якая падала жылое памяшканне, арганізацыя забудоўшчыкаў (жыллёвы кааператыў, жыллёва-будаўнічы кааператыў), гаражны, іншай спажывецкі кааператыў, садоўніцкае таварыства заяву

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчанне аб смерцi спадчынадаўцы

бескаштоўна 5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
9. 2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі арганізацыя па месцы працы, службы бескаштоўна 5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
10. 2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганiзацыi, у якой грамадзянін праходзіць альтэрнатыўную службу бескаштоўна 5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
11. 2.3. Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганiзацыi, у якой грамадзянін праходзіць альтэрнатыўную службу бескаштоўна 5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
12. 2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнае грашовае забеспячэнне) арганізацыя па месцы працы, службы, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне па месцы знаходжання арганiзацыi, у якой грамадзянін праходзіць альтэрнатыўную службу бескаштоўна 5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
13. 2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, а таксама орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне мясцовага выканаўчага і распарадчага органа, які ажыццяўляе прызначэнне дапамогі (далей – калі не вызначана іншае, – орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне), тэрытарыяльныя органы Фонду сацыяльнай абароны Міністэрства працы і сацыяльнай абароны па месцы пастаноўкі на ўлік у якасці плацельшчыка абавязковых страхавых узносаў (далей – органы Фонду) пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

лісток непрацаздольнасці

даведка аб памеры заработнай платы – у выпадку, калi перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца іх перыядаў у розных наймальнікаў

бескаштоўна 10 дзён з дня звароту, у выпадку запытання або прадастаўлення дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый і (або) атрымання дадатковай інфармацыі, неабходнай для назначэння дапамог, – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
14. 2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

даведка аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці – у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэйшыя за 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей)

копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей – усынаўленне) для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарыць) (далей – усынавiлi) дзяцей

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў (удачарыцелю) (далей – усынавiцелi), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунамі (папячыцелямі) дзiцяцi

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасова
15. 2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка або іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасова
16. 2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два сведчанняў аб

нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунам (папячыцелямі) дзiцяцi

пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў

пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый – для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў) ці дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, – у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам

даведка аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску

па догляду дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі – пры афармленні водпуску па догляду за дзіцем

да дасягнення ім узросту 3 гадоў

іншым членам сям’і або сваяком дзіцяці

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявілі, а Ў выпадку Запытов дакументаў І (Або) звестак пекла іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
17. 2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне, абласныя цэнтры гігіены, эпідэміялогіі і грамадскага здароўя, Мінскі гарадскі, гарадскія, раённыя, занальныя, раённыя ў гарадах цэнтры гігіены і эпідэміялогіі заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

пасведчання аб нараджэнні дзяцей (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей – не менш за два сведчанняў аб

нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такіх сведчанняў)

копія рашэння суда аб усынаўленні – для сем’яў, якія ўсынавілі дзяцей

копія рашэння мясцовага выканаўчага i распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, назначаных апекунам (папячыцелямі) дзiцяцi

пасведчанне інваліда альбо зняволенне медыка-

рэабілітацыйнай экспертнай камісіі аб усталяванні інваліднасці – для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў

пасведчанне інваліда – для маці (мачахі), бацькі (айчыма), ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якiя з’яўляюцца iнвалiдамi

даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу

даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу – для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

пасведчанне аб заключэнні шлюбу – у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе

копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу або пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў

копія рашэння суда аб устанаўленнi бацькоўства – для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу, сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу

даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў ўяўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года)

выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавiцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць

звесткi аб атрыманых даходах за 6 месяцаў года, які папярэднічае году звароту, – для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і, аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, ўсынавіцеля, апекуна (папячыцеля)

даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты – у выпадку змены месца выплаты дапамогі

бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначанае дапаможнік, альбо па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
18. 2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе хворага дзіцяці ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў) арганізацыя па месцы працы, органы Фонду лісток непрацаздольнасці бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
19. 2.14. Прызначэнне дапамогі па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці арганізацыя па месцы працы, органы Фонду лісток непрацаздольнасці бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
20. 2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі арганізацыя па месцы працы, органы Фонду лісток непрацаздольнасці бескаштоўна 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц на тэрмін, пазначаны ў лістку непрацаздольнасці
21. 2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты арганізацыя, што выплачвае дапаможнік пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
22. 2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу па заканчэнні водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі арганізацыя па месцы працы, службы бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
23. 2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры арганізацыя па месцы працы, службы або па мету атрымання пенсіі, дапамогі пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
24. 2.24. Выдача даведкі аб адсутнасці забеспячэння дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем арганізацыя па месцы працы, службы бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
25. 2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў водпуску па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў арганізацыя па месцы працы, службы бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
26. 2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах арганізацыя па месцы працы, службы, вучобы, праходжання падрыхтоўкі ў клінічнай ардынатуры, орган па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне, органы Фонду пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна 3 дні з дня звароту бестэрмінова
27. 2.35. Выплата дапамогі на пахаванне арганізацыя па месцы працы, службы памерлага (загінуўшага) або аднаго з бацькоў памерлага дзіцяці (дзяцей), орган, які прызначае і (або) якi выплачвае пенсію, дапамогу па беспрацоўі, мясцовы выканаўчы або распарадчы орган заяву асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахаваньня памерлага (загінуўшага)

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка

даведка пра смерць – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная ў Рэспубліцы Беларусь

пасведчанне аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь

пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) – у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей)

даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, – у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў

бескаштоўна 1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц адначасова
28. 2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе арганізацыя па месцы працы, службы пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна 5 дзён з дня звароту бестэрмінова
29. 17.7. Выдача рэгістрацыйнага пасведчання і жэтона на сабак, котак арганізацыя, якая ажыццяўляе эксплуатацыю жыллёвага фонду і (або) якая прадстаўляе жыллёва-камунальныя паслугі, сельскія, пасялковыя выканаўчыя камітэты заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўладальніка сабакі, кошкі

пасведчанне (даведка) аб праходжанні уладальнікам сабакі навучання на курсах па гадоўлі, зместу і догляду за сабакамі – для рэгістрацыі сабак патэнцыйна небяспечных парод

бескаштоўна у дзень падачы заявы бестэрмінова
30. 18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншым даўгах і абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь арганізацыя па месцы працы, службы, уліку, падатковы орган па месцы пастаноўкі грамадзяніна на ўлік (месцы яго жыхарства) заяву

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

бескаштоўна 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц 6 месяцаў
31. 18.12. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб арганізацыя па месцы працы, службы і іншаму месцы атрымання даходаў пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бескаштоўна у дзень звароту бестэрмінова

 

Адказныя за ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур і кансультацыі:

п. 1-7 пераліку – Валошына Алена Міхайлаўна
Каб. 5, тэл. + 375 17 369 65 65, панядзелак – чацвер: 08:45 – 18:00, пятніца: 08:45 – 16:45, абед: 13:00 – 14:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Валошынай А. М. адказнасць ускладаецца на Колесень Вольгу Міхайлаўну, каб. 6, тэл. 377 58 67, панядзелак – чацвер: 08:45 – 18:00, пятніца: 08:45 – 16:45, абед: 13:00 – 14:00);

п. 8-11, 22, 25 пераліку – Чургель Аляксандра Рыгораўна
Каб. 8, тэл. +375 17 395 84 14, панядзелак – чацвер: 08:45 – 18:00, пятніца: 08:45 – 16:45, абед: 13:00 – 14:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Чургель А. Р. адказнасць ускладаецца на Жагальскую Анастасію Аляксандраўну, каб. 8, тэл. +375 395 84 14);

п. 12-21, 23-24, 26-28, 30-31 пераліку – Жагальская Анастасія Аляксандраўна
Каб. 8, тэл. +375 17 395 84 14, панядзелак – чацвер: 08:45 – 18:00, пятніца: 08:45 – 16:45, абед: 13:00 – 14:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Жагальскай А. А. адказнасць ускладаецца на асоба, якая выконвае абавязкі намесніка галоўнага бухгалтара);

п. 29 пераліку – Гусева Валянціна Дзмітрыеўна
Каб. 2, тэл. +375 17 357 65 65, панядзелак – пятніца: 07:00 – 16:00, абед: 11:00 – 00:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Гусевой В. Д. адказнасць ускладаецца на Дзмітрыеву Анастасію Юр’еўну, каб. 2, тэл . +375 17 369 65 65);

п. 29 пераліку – Роўба Вольга Гілікаўна
Вул. Мястроўская, 5, каб. 2, тэл. +375 17 234 08 55, панядзелак – пятніца: 07:00 – 16:00, абед: 11:00 – 00:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Роўба В.Г. адказнасць ускладаецца на Самусенка Андрэя Анатольевіча, ул.Мястровская, 5 , каб. 1, тэл. +375 17 234 08 75).

п. 29 пераліку – Аляшкевіч Таццяна Фёдараўна
Вул. Нававіленская, 6, каб. 2, тэл. +375 17 233 86 57, панядзелак – пятніца: 07:00 – 16:00, абед: 11:00 – 00:00 (на перыяд часовай адсутнасцi Аляшкевіч Т. Ф. адказнасць ускладаецца на Паўлюшчанка Дзмітрыя Сяргеевіча, вул. Нававіленская, 6 , каб. 1, тэл. +375 17 233 86 57).

Усе правы забаронены «ЖЭУ № 4 Цэнтральнага раёна г. Мінска» 2022